B2B-markedsføring er av mange ansett som den mest kompliserte delen av markedsfaget. Interessentene er mange, kundereisene lange og kravene til «mer for mindre» er store.
 
Det har bidratt til at mange markedssjefer ikke får rammene og forutsetningen til å levere på det nivået de ønsker. Dette er det på tide å gjøre noe med.

Vi er en gruppe markedsførere som sammen med Kampanje har lyst å iverksette en felles innsats.
 
Hensikten er å finne svarene på:

  • Hva kjennetegner fremragende B2B-markedsføring?
  • Hva er gode resultater innenfor B2B-markedsføring?
  • Hvordan sikre at flere B2B-markedssjefer får den anerkjennelsen de fortjener?

For å løse oppgaven inviterer vi B2B-markedsførere til et arbeidsmøte.

📍 Sted: Radisson Red ved Økern Portal i Oslo.
🕟 Tid: 4. september 2024, 13:30-16:30.

Arrangementet varer frem til kl. 16.30. Deretter samles de som ønsker i skybaren på hotellet, der vi blant annet kan kose oss med en av Oslos flotteste utsikter.
 
Det vil bli servert kaffe, te og forfriskninger under arrangementet.
 
Da dette er et frivillig initiativ, vil servering etter klokken 16 betales av den enkelte.

Vennligst fyll inn skjema for påmelding (lagrede data vil ikke brukes til markedsføringsformål, og slettes etter arrangementet).

Meld deg på: