Få tilgang til opptak av webinar:
Schrems ll: Hva betyr de nye personvernreglene for markedsførere?
Eva Jarbekk, partner i advokatfirmaet Schjødt, er en av Norges fremste eksperter på personvern. Hun mener Schrems II gir større kommersielle konsekvenser enn GDPR, og at markedsførere må være bevisste på at mange tjenester vi bruker hver dag nå er ulovlige.
Schrems II-dommen falt i 2020, og påvirker alle som bruker skytjenester eller nettbaserte løsninger som gir land utenfor EU og EØS tilgang til data. Eksempler er skytjenester som Office 365 og Google Docs, og løsninger for sporing og analyse, som Google Analytics og Facebook- og LinkedIn-piksler.
Vi inviterte Eva til en prat om Schrems II. Hva betyr egentlig dommen for markedsførere? Hvordan skal vi sørge for at vi er compliant, og hvor starter vi?
Fyll ut skjemaet under for å få tilsendt webinaret på e-post. Du kan også se det direkte i nettleseren din.
Ved å fylle ut skjemaet vil du også få tilgang til en spørsmålsliste laget av Schjødt, som dere kan ta videre med deres aktuelle leverandører.
Eva Jarbekk
Advokat og leder for personvern i advokatfirmaet Schjødt
Hans Henrik Torgersen
Seniorrådgiver i Iteo