Toppbanner_weebinar-01

Få tilgang til opptak av webinar:

Schrems ll: Hva betyr de nye personvernreglene for markedsførere?

Eva Jarbekk, partner i advokatfirmaet Schjødt, er en av Norges fremste eksperter på personvern. Hun mener Schrems II gir større kommersielle konsekvenser enn GDPR, og at markedsførere må være bevisste på at mange tjenester vi bruker hver dag nå er ulovlige.
 
Schrems II-dommen falt i fjor, og påvirker alle som bruker skytjenester eller nettbaserte løsninger som gir land utenfor EU og EØS tilgang til data, for eksempel skytjenester som Office 365 og Google Docs, og løsninger for sporing og analyse, som Google Analytics og Facebook- og LinkedIn-piksler.  
 
Vi inviterte Eva til en prat om Schrems II. Hva betyr egentlig dommen for markedsførere? Hvordan skal vi sørge for at vi er compliant, og hvor starter vi? Dette og mer snakket Eva om sammen med vår seniorrådgiver Hans Henrik Torgersen. Ved å fylle ut skjemaet under kan du se opptaket direkte i nettleseren, men du får også tilsendt webinaret på e-post.
 
Ved å fylle ut skjemaet vil du også få tilgang til en spørsmålsliste laget av Schjødt, som dere kan ta videre med deres aktuelle leverandører.
Eva Jarbekk

Eva Jarbekk

Advokat og leder for personvern i advokatfirmaet Schjødt

 

Hans-Henrik-Torgersen

Hans Henrik Torgersen

Seniorrådgiver i Iteo

 

Fyll ut skjema og få opptak av webinaret på e-post:

Schrems ll: Hva betyr de nye personvernreglene for markedsførere?