Frokostmøte for kommunikatører:

Strategisk måling og evaluering av kommunikasjon

27.11.2018 kl. 08:15-10:00
Handelshøyskolen BI, Nydalsveien 37, 0484 Oslo
27.11.2018 kl. 08:15 - 10:00
Handelshøyskolen BI, Nydalsveien 37, 0484 Oslo

Arrangementet er fullt

Hvert år arrangerer den internasjonale foreningen for måling og evaluering av kommunikasjon (AMEC) Measurement Month. I en måned setter kommunikatører over hele verden søkelyset på måling og evaluering av kommunikasjon. 

27. november inviterer Kommunikasjonsforeningen, BI senter for virksomhetskommunikasjon, AMEC og Iteo deg til frokostmøte.

Mange av metodene som kommunikasjonsbransjen har brukt for å måle og evaluere arbeidet sitt er ikke lenger tilstrekkelig. For å være effektive må kommunikasjonen planlegges og måles på en mer integrert måte, og vi må vise hvilken effekt arbeidet har på organisatoriske mål.

Se fullstendig program lengre ned.

Foredragsholdere

svein-Inge-Leirgulen
Svein Inge Leirgulen
Sentralstyremedlem, Kommunikasjonsforeningen og Kommunikasjonsdirektør, Tekna.
jesper-andersen
Jesper Andersen
Strategisk rådgiver og eier, Quantum PR Measurement
alexander-buhmann
Alexander Buhmann
Assistant Professor, BI - Institutt for kommunikasjon og kultur og co-leder, BI senter for virksomhetskommunikasjon

Program

08:15
Dørene åpner
Kaffe, te og lett bespisning
08:30
Velkommen
Introduksjon av Andreas Thue, daglig leder i Iteo
08:40
Putting Value in Evaluation – How to Use Measurement to Demonstrate the Value of Communication
Alexander Buhmann, Assistant Professor på BI institutt for kommunikasjon og kultur, og co-leder for BI senter for virksomhetskommunikasjon, om hvordan sette meningsfulle mål som knytter kommunikasjonen opp mot forretningsstrategien, og skaper verdi.
09:00
Hvordan måle og evaluere gjennom hele verdikjeden
Svein Inge Leirgulen, sentralstyremedlem i Kommunikasjonsforeningen og kommunikasjonsdirektør i Tekna, om hvordan du kan måle og evaluere gjennom hele verdikjeden – fra fastsettelse av smarte mål til valg av aktiviteter, måleparametere og innvirkning på organisasjonen.
09:20
How You Can Become a Measurement Jedi
Jesper Andersen er strategisk rådgiver og eier av Quantum PR Measurement, og medlem av AMEC. Han deler 8 kritiske steg på veien mot å bli en Jedi innen måling og evaluering av kommunikasjon.
09:40
Spørsmål fra publikum
10:00
Avslutning

Arrangementet er fullt - sett deg på venteliste

Arrangører

BI.png
kommunikasjonsforeningen.png
quantum.png
iteo.png
amec