Sjekkliste: Hvordan gjennomføre en inbound marketing-kampanje 

Fyll ut skjema på denne siden for å laste ned sjekklisten

Beskrivelse av innholdet

Ved å skape godt innhold som er utviklet for å adressere de problemer eller behov din ideelle kunde har, tiltrekker du deg kvalifiserte leads og bygger tillit og kredibilitet for din virksomhet.

Vi har satt sammen en sjekkliste som skal hjelpe deg å holde kontroll på de viktigste aktivitetene slik at du kan bruke tiden på å kvalitetssikre hvert eneste steg og samtidig ha full oversikt over prosessen. 

Sjekklisten dekker følgende aktiviteter:

  • Skape verdifullt innhold til riktig persona og oppsett av SMART-mål
  • Landingssider: blogginnlegg, landingsside og takke-side.
  • SEO på tvers av alle landingssider
  • Organisk og betalt spredning (e-post og sosiale medier)
  • Organisere alle aktiviteter for felles sporing og rapportering

 

 

Last ned sjekklisten ved å fylle ut skjema på denne siden.