Innhold som selger

I denne guiden får du konkrete tips til hvordan du skaper salgsmuligheter med godt innhold. Fyll inn skjemaet under for å laste den ned gratis.

Telefonsalg og sleipe salgstaktikker med forenklede reklamebudskap som «løp og kjøp» oppleves ofte som lite relevant, er utdatert og kan faktisk skape avstand til målgruppen.

I stedet søker kunder i dag autentisitet, åpenhet og vennlighet i møte med en merkevare eller et produkt/tjeneste. Det er nettopp dette innholdsmarkedsføring handler om: Å skape relasjoner til målgruppen gjennom godt innhold, der det å hjelpe og opplyse målgruppen står i sentrum – ikke produktet eller selskapet.

Guiden vår tar for seg hvordan godt innhold kan hjelpe din bedrift med å vinne nye kunder og selge mer ved hjelp av innholdsmarkedsføring.

 

Her kan du lese om:

  • Budskapet som kunden egentlig vil høre
  • Hva er innholdsmarkedsføring?
  • Seks bevis på at innholdsmarkedsføring fungerer
  • Case fra Microsoft: – Det kunden vil høre
  • Kundenes beslutningsprosess
  • Våre skrivetips
  • Case fra Telenor Norge: Enklere salg av kompliserte tjenester
  • Fem fra Iteo deler sitt beste tips
  • Case fra Eiendomshuset Malling & Co: Jakter nye kunder med innholdsmarkedsføring

God lesning! Hilsen alle oss i Iteo