LAST NED WHITEPAPER:
Alt den modige markedssjefen må vite om det som gir størst effekt
Markedssjefens rolle er fylt med paradokser. På den ene siden er en sterk merkevare avgjørende for å bygge tillit og lojalitet hos kunder, og på den andre er markedsbudsjettet ofte det første som kuttes. Hvordan kan du som markedssjef navigere i dette og sikre at din merkevare huskes og velges?
Vår ferske guide gir deg innsikt i den viktigste forskningen innen markedsføring, strategier for å bygge en sterk og konkurransedyktig merkevare, og hvordan du kan måle suksess. Last det ned og finn ut hvordan du kan posisjonere din merkevare for å ta markedsandeler og bli en foretrukket aktør i din bransje.
Noen av emnene vi snakker om:
- Hvordan skape varig etterspørsel og konkurransekraft
- Strategier for å balansere det korte og lange
- Hvorfor størrelse og kreativitet er nøkkelen til å vinne
- Forskning som hjelper markedssjefer ta bedre beslutninger
- Hvorfor markedsførere må lære å markedsføre markedsføring
PS: Du trenger ikke legge igjen persondata – du kommer direkte til PDF →
INTERVJUER