LAST NED WHITEPAPER:

Alt den modige markedssjefen må vite om det som gir størst effekt

Markedssjefens rolle er fylt med paradokser. På den ene siden er en sterk merkevare avgjørende for å bygge tillit og lojalitet hos kunder, og på den andre er markedsbudsjettet ofte det første som kuttes. Hvordan kan du som markedssjef navigere i dette og sikre at din merkevare huskes og velges?

Vår ferske guide gir deg innsikt i den viktigste forskningen innen markedsføring, strategier for å bygge en sterk og konkurransedyktig merkevare, og hvordan du kan måle suksess. Last det ned og finn ut hvordan du kan posisjonere din merkevare for å ta markedsandeler og bli en foretrukket aktør i din bransje.

Noen av emnene vi snakker om:

  • Hvordan skape varig etterspørsel og konkurransekraft
  • Strategier for å balansere det korte og lange
  • Hvorfor størrelse og kreativitet er nøkkelen til å vinne
  • Forskning som hjelper markedssjefer ta bedre beslutninger
  • Hvorfor markedsførere må lære å markedsføre markedsføring

PS: Du trenger ikke legge igjen persondata – du kommer direkte til PDF →

LAST NED PDF

Brosjyre_Mockup_DMM4_1
INTERVJUER

Vi har snakket med en rekke fageksperter: