LAST NED WHITEPAPER:
Den modige markedssjefen omfavner kunstig intelligens
Kunstig intelligens (KI) endrer arbeidslivet mer enn noe annet siden internettet kom, spesielt innen markedsføring og kommunikasjon.
Vårt siste whitepaper dykker ned i hvordan det å lykkes med KI krever både teknologisk innsikt og en kultur som fremmer kreativitet.
Noen av emnene vi snakker om:
- Hvordan KI revolusjonerer arbeidsmetoder i markedsføring og kommunikasjon
- Nye krav til kompetanse og hvorfor rask tilpasning er nødvendig
- De etiske aspektene og nødvendigheten av kildekritikk i bruk av generative KI-verktøy
- Nye samarbeidsmodeller og strategier for merkevarebygging med KI
- Hvordan KI kan frigjøre tid for kreativt arbeid og forbedre beslutningsprosesser
- Hvordan KI kan brukes ansvarlig og effektivt for å oppnå forretningsmål
PS: Du trenger ikke legge igjen persondata – du kommer direkte til PDF →
![dmm3-frontpage-1](https://marketing.iteo.no/hs-fs/hubfs/DMM3/dmm3-frontpage-1.png?width=500&height=668&name=dmm3-frontpage-1.png)
INTERVJUER
Vi har snakket med en rekke fageksperter:
![camilla-forberg-rund](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/camilla-forberg-rund.png)
Camilla Forberg
Markedsdirektør i Telia.
![Henrik-Lagercrantz-rund](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/Henrik-Lagercrantz-rund.png)
Henrik Lagercrantz
Faggruppeleder i Luxid.
![celine-soreide-rund](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/celine-soreide-rund.png)
Celine Søreide
Markedssjef i Microsoft Norge.
![O.-Stian-Lundquist](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/O.-Stian-Lundquist.png)
O. Stian Lundquist
Teknologispesialist i Microsoft Norge.
![Matilda-Dorotic](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/Matilda-Dorotic.png)
Matilda Dorotic
Førsteamanuensis, Handelshøyskolen BI.
![Jan-Morten-Drange-rund](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/Jan-Morten-Drange-rund.png)
Jan Morten Drange
Leder i ANFO.
![gudmund-semb-rund](https://marketing.iteo.no/hubfs/DMM3/gudmund-semb-rund.png)
Gudmund Semb
CMO i Mann+Hummel.