LAST NED WHITEPAPER:

Den modige markedssjefen omfavner kunstig intelligens

Kunstig intelligens (KI) endrer arbeidslivet mer enn noe annet siden internettet kom, spesielt innen markedsføring og kommunikasjon.

Vårt siste whitepaper dykker ned i hvordan det å lykkes med KI krever både teknologisk innsikt og en kultur som fremmer kreativitet.

Noen av emnene vi snakker om:

  • Hvordan KI revolusjonerer arbeidsmetoder i markedsføring og kommunikasjon
  • Nye krav til kompetanse og hvorfor rask tilpasning er nødvendig
  • De etiske aspektene og nødvendigheten av kildekritikk i bruk av generative KI-verktøy
  • Nye samarbeidsmodeller og strategier for merkevarebygging med KI
  • Hvordan KI kan frigjøre tid for kreativt arbeid og forbedre beslutningsprosesser
  • Hvordan KI kan brukes ansvarlig og effektivt for å oppnå forretningsmål

PS: Du trenger ikke legge igjen persondata – du kommer direkte til PDF →

LAST NED PDF

dmm3-frontpage-1
INTERVJUER

Vi har snakket med en rekke fageksperter:

camilla-forberg-rund

Camilla Forberg

Markedsdirektør i Telia.

Henrik-Lagercrantz-rund

Henrik Lagercrantz

Faggruppeleder i Luxid.

celine-soreide-rund

Celine Søreide

Markedssjef i Microsoft Norge.

O.-Stian-Lundquist

O. Stian Lundquist

Teknologispesialist i Microsoft Norge.

Matilda-Dorotic

Matilda Dorotic

Førsteamanuensis, Handelshøyskolen BI.

Jan-Morten-Drange-rund

Jan Morten Drange

Leder i ANFO.

gudmund-semb-rund

Gudmund Semb

CMO i Mann+Hummel.

DMM3-Whitepaper-video-3
DEN MODIGE MARKEDSSJEFEN

Et inspirasjonshefte

Last ned vårt whitepaper for å forstå hvordan din virksomhet kan navigere KI for økt effektivitet og innovasjon.

Du trenger ikke legge igjen persondata →

LAST NED PDF