Den modige markedssjefen omfavner kreativitet
Vi må puste nytt liv i kreativitet i B2B-markedsføringen.
Mange bedrifter vil være kreative, men satser på det trygge. Det føles mindre risikabelt. Men hvorfor kaste bort store summer ved å satse på markedsføring ingen bryr seg om eller husker?
Kreativitet lønner seg, ifølge både forskning og fageksperter – også hos bedrifter som selger til bedrifter.
Markedssjefer som dyrker kreativitet, skaper bedre vekstvilkår i sin virksomhet.
Resultatet er større effekt på både merkevarekjennskap og konkurransekraft. For når alt kommer til alt er det følelser og merkevarekjennskap som gir de beste resultatene både på lang og på kort sikt.
Vår nye guide gir deg innsikt i hvorfor bedrifter bør omfavne kreativiteten. Her får du inspirasjon om blant annet:
- Hvordan god kreativitet ser ut i praksis
- Hvorfor god historiefortelling bygger merkevare
- Forskning som viser hvorfor kreativitet gir størst effekt
- Stemmene som utfordret det etablerte
- Råd til deg som vil bygge en kreativitetskultur
PS: Du trenger ikke legge igjen persondata – du kommer direkte til PDF →
